Waluty:

Tabela rozmiarów

1. Czy muszę się rejestrować w sklepie?

Aby dokonać zakupu w naszym sklepie, nie musisz się rejestrować. Dane potrzebne do realizacji zamówienia podasz przy finalizowaniu zakupu. Jednak aby możliwe było śledzenie przebiegu realizacji swoich zamówień, sprawdzanie zawartości przechowalni oraz przeglądanie historii zakupów, potrzebne jest konto w naszym sklepie. Jego posiadanie ma również tę zaletę, że w przypadku dokonywania kolejnych zakupów nie będziesz musiał za każdym razem wpisywać swoich danych do formularza zamówienia; wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta, a wszystkie dane, które podałeś przy jego zakładaniu, zostaną wstawione do formularza automatycznie.

 

2. Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?

W naszym sklepie oferujemy różne formy zapłaty za złożone zamówienie. Są to: Visa, MasterCard i JCB

 

3. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie.

 

4. Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?

Na stronie internetowej wyświetlane są zdjęcia wszystkich wersji kolorystycznych z danego modelu. Dostępne kolory i rozmiary można wybierać tylko z belki kolorystycznej i rozmiarowej.

 

5. Jakie są koszty wysyłki zakupionych w sklepie towarów?

Nasze koszty wysyłki w wysokości 10 € bez względu na to ile przedmiotów zamówiłem.

 

6. Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego modyfikacja?

Na Twoją prośbę obsługa sklepu może zmodyfikować Twoje zamówienie przez dodanie lub usunięcie wybranej pozycji, o ile nie nastąpiła jeszcze płatność za zamówienie (dotyczy to sytuacji, gdy w zamówieniu wybrana została płatność przelewem lub szybkim przelewem). Później zmiany w zamówieniu nie będą możliwe. W celu zmodyfikowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny.

 

7. Jaka firma kurierska przesyłki?

Większość zamówień są dostarczane przez DHL. Inne metody wysyłki obejmuje UPS, EMS. Tak, że szybkie i bezpieczne usługi są gwarantowane.

 

8. Czy można zmienić zamówienie?

Nie ma możliwości wprowadzenia zmian w złożonym zamówieniu. W przypadku zmiany decyzji Klient jest zobowiązany przesłać maila z dyspozycją o anulacji i złożyć poprawne zamówienie.

 

9.Jak sprawdzić czy zamówienie zostało wysłane?

Należy sprawdzić swoją pocztę e-mail, w której pojawi się informacja o zmienia statusu zamówienia na WYSŁANE z numerem listu przewozowego.

 

10. W jakim czasie i w jaki sposób można dokonać zwrotu towaru?

Zwrotu można dokonać w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

 

11. W jakim czasie zostanie dokonany zwrot wpłaconej kwoty?

Zwrot należnej kwoty nastąpi w ciągu 7 dni liczonych od momentu otrzymania zwróconego towaru, bądź poinformowania Zamawiającego o braku możliwości realizacji złożonego zamówienia.

 

12. Czy wszystkie produkty widoczne Sklepie Obuwniczym obsesole.com są dostępne "od ręki"?

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie Obuwniczym obsesole.com, przy których jest możliwość dodania do koszyka, są aktualnie dostępne i okres oczekiwania na wysyłkę tych produktów wynosi maksymalnie 3 dni robocze.

 

13. Czy przedmioty zakupione w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Nie. Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, prosimy o złożenie dwóch osobnych zamówień.

 

14. Czy można wymienić rozmiar jeśli okaże się za mały/za duży?

Tak można oczywiście wymienić lub zwrócić buty jeśli nie udało się trafić z rozmiarem.

 

15. Otrzymałem niewłaściwy produkt.

Jeśli otrzymali Państwo niewłaściwy produkt, przepraszamy za pomyłkę. Prosimy o odesłanie towaru w ciągu 30 dni od otrzymania paczki. Jeśli chcą Państwo skontaktować się z Działem Obsługi Klienta prosimy o podanie nam następujących danych: numer zamówienia, kod produktu/nazwę produktu oraz detale wadliwego produktu.